Tuesday, May 5, 2009

Sekolah



SMK Bandar Mas..... ni adalah tempat aku belajar peringkat menengah dari tahun 1988 - 1992. masa melayari internet tadi terjumpa lak website sekolah lama aku ni... terus teringat kenangan lama... rindu rasanya... ngan kawan2, cikgu dan suasana sekolah...pengetua dia sekarang ni adalah cikgu displin aku dulu..Tahniah Pn. Sarilah... Cikgu ingat saya tak? cikgu2 lama dah tak ramai.. Tapi cikgu Hamdan, Cikgu Azmi still mengajar kat sana lagi..Kawan rapat aku dulu( duduk sebelah masa form 4 darul falah & 5 Darul Falah pun mengajar kat situ... hai Afizah..

Kalau kawan-kawan lama yang terjumpa blog aku ni.. contact me please.. especially classmate 4 & 5 Darul Falah ( 1991 - 1992)... rindu sangat kat korang...

2 comments:

  1. Slm.

    Wah sekolah kita dah ada websitelah...yelah rindu kat sekolah tu, cikgu sarilah tu tak sempat ngajo akk...cikgu hamdan tu ada kat situ lagi ye..apa websitenye ko tak kabo pun kat sini daa...

    ReplyDelete
  2. wsalam....
    tu la cari punya cari terjumpa lak web sekolah tu yang dtg idea tu... sebenarnya da lost contact dengan member2 classmate..
    web add : www.smkbandarmas.edu.my

    ReplyDelete